Professionele MarCom oplossingen voor uw bedrijf
Galerie Hauptmeijer
LinkedIn Twitter Facebook YouTube CV+Brief Music
Pintrest
Publicaties

Professionele MarCom oplossingen voor uw bedrijf

Elke nieuwe situatie vraag om een pro-actieve nieuwsgierige houding. Je moet zelfstartend kunnen zijn vanuit een helder strategisch plan.

Natuurlijk wordt creativiteit altijd als kwaliteit genoemd maar ook resultaatgerichtheid en efficiëncy. Ik kan ook heel flexibel zijn in de invulling van een functie binnen een organisatie. Eigenlijk zie ik een vacature als een nog onbeantwoorde vraag bij een werkgever.

Leidinggevende kwaliteiten zet ik met name in bij projecten. Werkgevers nemen mij vooral aan als Trouble-Shooter om hun MarCom beleid procesmatig te optimaliseren. Of om hun “wishlist”, die al te lang is blijven liggen, eindelijk voor elkaar te krijgen.

 



3 kern competenties
3 Kerncompetenties

Hiernaast staat een pictogram welke mooi weergeeft wat ik zie als 3 kern kwaliteiten.

Na de nodige voorbereiding kun je beginnen aan een brainstorm waarvanuit een innovatief idee kan ontstaan.
Na overleg, het evt. meenemen van eerdere resultaten en voldoende feedback wordt een plan van aanpak geformuleerd.
De uitvoering moet goed worden gemonitord en waarnodig bijgestuurd.




MarComPro
 
Home l Contact l Marketing l Communicatie l Profiel l Vormgeving